Posted in Հայերենագիտություն

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

 

  • Պատումի տեսքով ներկայացրու քո ուսումնական տարվա աշխատանքը

Ուսումնական ամառ 2021

Այս նախագծում ես ներկայացնում եմ իմ ուսումնական ամառը, որը անցկացրել եմ  Սևանում։

Իմ բակը,իմ թաղը

Ես այստեղ պատմել եմ իմ բակի,իմ թաղի մասին։

Ճամփորդություն դեպի Արատես

Մենք գնացել էինք Արատես և բարձրացել ենիք Սբատաբերդը։

Կոմիտասն արդի Հայաստանում

Հայրենագիտության դասին սովորել եմ Կոմիտասի կամ Սողոմոն Սողոմոնյանի մասին և ճանաչել եմ Կոմիտասի անունը կրող վայրերը Երևանում։

ՀՀ մարզերը և քաղաքները

Մենք այստեղ սովորել էինք ՀՀ մարզերի և քաղաքների մասին։

Հայաստանի գետերը

Հայրենագիտության դասին սովորել եմ   Հայաստան գետերի մասին։

Կորիզ

Կորիզ նախագծի ընթացքում սովորել ենք և պատմել ենք մեր Տոհմածառի մասին։

Հրազդան գետը

Հայրենագիտության դասին սովորել եմ Հրազդան գետի մասին։

Հայաստանի լճերը

Հայրենագիտության դասին անցել եմ  Հայաստանի լճերի մասին։

Սևանալիճ

Մենք սովորել ենք Սևանա  լճի մասին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *