Posted in Մայրենի

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,

1.Կարդա՛ բանաստեղծությունը, պատասխանի՛ր ներքևում տրված հարցերին, կատարի՛ր առաջադրանքները.

Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,

Ոսկի են թվում տերև ու ճյուղ,

Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,

Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:

Ջրվեժը, առուն, ծառը, ծտերը

Աշնան քամուն են ծափահարում:

Քամին է այս ծով գանձերի տերը,

Այս ոսկու տերը՝ մեծահարուստ:

2.Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Ինչպե՞ս ես հասկանում հետևյալ պատկերը.

Ջրվեժը, առուն, ծառը, ծտերը Աշնան քամուն են ծափահարում:

Քանի որ աշնան քամին շատ ուժեղ է և նրանք ծափահարում են աշնան քամուն։

  1. Ո՞ր պատկերն է քեզ ավելի շատ դուր գալիս: Պատասխանդ հիմնավորի՛ր:Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:Քանի որ  ես այս ամենը նմանեցնում եմ աշնան գույներ հետ։
  2. Ինչո՞վ է աչքի ընկնում բանաստեղծությունը՝ գույնո՞վ, ձայնո՞վ, թե՞ շարժումով: Դո՛ւրս գրիր այն տողերը, որտեղ “գույն” կա:Գույնով, ձայնով, շարժումով:
  3. Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է,Ոսկի են թվում տերև ու ճյուղ,

    Ուր որ նայում ես, դեղին բոցեր են,

    Դեղին հրդեհ է և դեղին ծուխ:

    Ջրվեժը, առուն, ծառը, ծտերը

    Աշնան քամուն են ծափահարում:

    Քամին է այս ծով գանձերի տերը,

    Այս ոսկու տերը՝ մեծահարուստ:

  4. Պատմի՛ր բանաստեղծությունը:Աշնան ամեն ինչ ոսկեզոծվում է։ Տերևները և  ճյուղերը  ոսկի են թվում։Աշնանը ամենուր նայում ենք թվում է դեղին  բոց է և դեղին ծուխ։Ջրվեժը, առուն, ծառը, ծտերը ծափահարում են աշնան քամուն, քանի որ շատ ուժեղ քամի է և նրանք զարմանում են։և աշնան քամին բնության  տերևների  տերն  է։
  5. Նկարի՛ր բանաստեղծությունը, ձայնագրի՛ր և ֆիլմ պատրաստի՛ր:

https://youtu.be/8MM2i5jUKzQ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *